Thursday 1 December 2011

HAPPY BIRTHDAY MAK YANG KE 58

Semalam 1 dec Birthday mak yang ke 58.. aku selalu lupa tahun emak lahir baper tapi tahun arwah ayah lahir sentiasa ingat 1944.. so bila aku nak ingat balik nie bday mak yang ke berapa.. aku tolak dulu tahun semasa dengan tahun arwah ayah lahir so aku dapat umur ayah aku. Then jarak umur mak ngan ayah 9 tahun.. so tolak le umur ayah (kalau dia masih hidup lagi) 67 - 9 = 58 hehhehehe.. apa daa kan..

Kepada mak (for sure le mak aku x baca belog aku nie kan cos dia x reti pun tenet2 nie semua).. Yan doakan mak sentiasa tabah menerima dan menghadapai dugaan Ilahi dalam kehidupan ini. Semoga panjang umur dan rezeki sentiasa melimpah ruah (mak selalu kongsi rezeki yang dia dapat dengan anak2 dia although kitorang dah besar panjang).. tu sebab Allah sentiasa bagi rezeki kat mak kan... Tahun depan mak akan dapat 2 orang lagi cucu so nanti jadi 7 dah cucu mak,.. kot2 tahun depan Yan tambah lagi sorang lak hehehee... Moga dengan kehadiran cucu-cucu akan menambahkan lagi ceria di hati mak... Kami semua sayang mak.. You are the best mom for us ... wish ayah pun ada bersama tapi Allah sayang kan dia... Mak tabah and sabar sentiasa... susah kami nak jadi insan yang setabah dan sabar seperti mak.... Moga dirahmati Allah sentiasa ye mak.. Amin..

No comments: