Thursday 2 June 2011

Thanks to all yang wish for my Birthday

Saya nak ucapkan terima kasih banyak-banyak pada Emak, suami, abang, adik-adik (adik aku Syukri & Leah lupa nak wish la tu), kezen-kezen, sedara mara dan kawan2 yang wish and pray for my happiness, wellness and wealth yesterday... Betul orang cakap the thought that count... Rasa cam rasa dihargai n masih diingati bila ramai yang wish kat Facebook... itu le the beauty of FB nie.. Kawan2, senior and junior, orang kampung, tempat kije lama yang kita dah bertahun2 x jumpa tapi masih ingat kat kita... Dorang still wish kita.. Sometimes ingatkan kita nie dah dilupai rupa2 tidak... walaupun x berjumpa and masing with their own life but still we remember each other kan....so touched....

Celebration??? hmm... x de pun celebrate mana2... My hubby just wish me ...then i suh dia belanja tengok movie..(Hannah of course le tak ikut)... Ye la kan aku pun x mau nak demand lebih2 (pada hal dalam hati punya lah banyak wish..and hoping for the surprise) ...kena berpijak di bumi yang nyata and tahu di mana kemampuannya.. Insyaallah i hope next next coming birthday there will be something for me (just hoping and berangan heheheh :)... Maybe my mum and adik will coming tonite to belanja makan... For me itu pun dah cukup.. X pe la x de kek.. lagi pun aku bukannya suka makan kek.. Tapi cam best la kalau ada kek n tiup lilin and orang nyanyi kan happy birthday ala cam dalam citer2 kat tv tu.. hehehe.. berangan lagi aku...sedor le dah tua x yah le kek2 tu (sedapkan hati)...

Apa-apa pun dah berlalu dah hari yang cuma datang sekali dalam setahun.. wait till next year....

No comments: